صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون)

عنوان فارسی    سرگذشت آدل ـ ه

عنوان انگلیسی    Lhistoire D'adeleh

توضیحات    سال 1863. «آدل» (آجانی)، کوچکترین دختر و شاعر و نویسنده نامدار فرانسوی، «ویکتور هوگر»، وارد هالیفاکس می‌شود؛ با نام مستعار اتاقی اجاره می‌کند و به‌دنبال «ستوان آلبرت پینسن» (رابینسن) می‌گردد؛ افسری انگلیسی که در جزیره گرنزی، محل تبعید سیاسی پدرش، دل باخته‌اش شده بود. اما «پینسن» که زمانی به «آدل» علاقه‌ داشته، به یادداشت او بی‌اعتنائی می‌کند و پس از سماجت «آدل» معلوم می‌شود که او هیچ قصد ازدواج ندارد و حتی اگر «آدل» اجازه پدرش را کسب کند. «آدلِ» بیمار و در فکر خاطره مرگ دردناک خواهر و شوهرخواهرش، «پینسن» را تحت فشار می‌گذارد؛ او را در یادداشت‌های عاشقانه‌اش غرق می‌کند، بدهی‌های باخت‌ای او در قمار را می‌پردازد و سایه‌وار تعقیبش می‌کند. در نهایت با رسیدن اجازه‌نامه از پدرش شبی را با او می‌گذراند. وقتی در نامه‌ای به خانه می‌نویسد که ازدواج کرده، پخش این خبر در روزنامه‌های محلی به گفت‌وگوئی ناراحت کننده بین «پینسن» و افسر مافوقش می‌انجامد. «آدل» تا زمانی که «پینسن» در هالیفاکس است، با وجود بیماری مادرش حاضر به بازگشت به خانه نیست. او به‌عنوان هدیه، خیابان‌گردی را برای «پینسن» می‌فرستد. بعدتر با گفتن خبر بارداری‌اش به «قاضی‌جانستن» (فالا)، پدر نامزد «پینسن»، نامزدی او را به هم می‌زند. سپس در حالی که پولش تمام شده، به مسافرخانه می‌رود. پدرش پول کرایه خانه را می‌فرستد اما «آدل» در عوض خانه، به دنبال «پینسن» می‌رود که به باربادوس منتقل شده. حالا کاملاً مجنون و تحت مراقبت «مادام با» «کوئی»، وقتی «پینسن» به سراغش می‌آید، به او بی‌اعتنائی می‌کند...
* روایت تروفو از سرگذشت دختر نویسنده نامدار فرانسه حداقل یک ایراد عمده دارد و آن، اشاره نکردن به مباهات روشن‌فکرانه این زن «استثنائی» است، که به واسطه رشد و تربیت در خانواده‌ای ادبی و حضور در محافل هنری فرانسه، شخصیتی متمایز داشته است. هرچند در متن اثر، اشاره‌هائی به زندگی و حرفه روزنامه‌نگاری «آدل» می‌شود، تأثیر این جنبه از شخصیت‌ او به واسطه مطرح شدن و قرار گرفتن در لایه‌هائی از احساسات و روابط فوق‌العاده رُمانتیک، کمرنگ جلوه می‌کند و آجانی - که برای ترسیم شخصیت «آدل» و تجسم هدف‌های استوار او در رسیدن به عشق و آرمان دل‌خواهش در زندگی بسیار جوان به نظر می‌رسد - بیشتر القا کننده و یادآور قهرمانان هالیوودی است که می‌کوشند عشقی ناکام را به سرانجام (و معمولاً سرانجامی خوش) برسانند. صحنه آخر، که در باربادوس می‌گذارد، فیلم از مغطه‌های رُمانتیک رهائی می‌یابد و «آدل» با چهره و قیافه‌ای نزار و ویران روی پرده ظاهر می‌شود - و تازه در اینجاست که تماشاگر در می‌یابد سرگذشت آدل ه_ می‌توانسته فیلمی محشر و عالی باشد.

کشور تولیدکننده    فرانسه

آهنگساز(موسیقی متن)    موریس ژوبر.

سال تولید    ۱۹۷۵

محصول    پاتریک میله

کارگردان    فرانسوا تروفو

فیلمنامه‌نویس    ژان گروئو، سوزان شیفمان و تروفو، با همکاری فرانسز و. گیله، ویراستار خاطرات آدل هوگو.

فیلمبردار    نستور آلمندروس.

هنرپیشگان    ایزابل آجانی، بروس رابینسن، سیلویا ماریو، ژوزف بلاچلی، ریمون فالا، مادام لوئی، روبین دوری، م. وایت و کارل هَتوِل.

نوع فیلم    رنگی، 98 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون) , سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون) , سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون) , سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون) , سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون) , سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون) , سرگذشت آدل هه (اليزابت آجاني و بروس رابینسون)
Share  تاریخ: 1392/07/12   مشاهده : 617
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  شنبه 1 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 126
»بازدیدهای دیروز : 128
» بازدید کل :415685
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا