صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود)

عنوان فارسی    هاری کثیف

عنوان انگلیسی    Dirty Harry

توضیحات    تک تیراندازی (رابینسن) از روی پشت‌بام یک ساختمان، دختری را به قتل می‌رساند و سپس یادداشتی می‌گذارد مبنی بر این که به این کار ادامه خواهد داد، مگر آن که پلیس صد هزار دلار به او بدهد. «بازرس هاری کالاهان» (ایست وود) که به خاطر خشونتش به «هاری کثیف» معروف است، مأمور پی‌گیری این پرونده می‌شود و «ستوان برسلر» (گوآردینو)، دستیاری به‌نام «چیکو» (سانتونی) را برایش تعیین می‌کند. پس از کشته شدن یک پسر سیاه‌پوست، «کالاهان» برای «قاتل» دام می‌گذارد، اما «قاتل» نه تنها به دام می‌افتد بلکه دختر بچه‌ای را می‌رباید و حالا تقاضای دویست هزار دلار می‌کند. شهردار تصمیم می‌گیرد پول را بپردازد و «کالاهان» مأمور می‌شود تا پول را تحویل دهد و دختربچه را پس بگیرد. در محل ملاقات، نزدیک است «کالاهان» به دست «قاتل» کشته شود اما با دخالت «چیکو» مجروح شدنش نجات پیدا می‌کند و در تعقیب و گریزی طولانی، «قاتل» را در استادیوم به دام می‌اندازد و به روش خودش او را وادار می‌کند تا جای دختربچه را لو دهد. اما در آنجا با جسد دختربچه روبه‌رو می‌شوند. او «قاتل» را تحویل می‌دهد اما «دادستان» اعلام می‌کند که به خاطر رفتار خشونت‌آمیز «کالاهان» با متهم، نمی‌تواند پرونده را به دادگاه بکشاند. بنابراین، قاتل آزاد می‌شود و «کالاهان» برخلاف دستور مافوقش، او را تحت نظر می‌گیرد. «قاتل» پس از چندی، اتوبوس بچه مدرسه‌ای‌ها را می‌رباید تا باز باج بگیرد. «کالاهان» بار دیگر به دستورات مافوقش اهمیتی نمی‌دهد، اتوبوس را تعقیب می‌کند، «قاتل» را می‌کشد سپس نشان پلیسش را دور می‌اندازد.
* از قله‌های سینمای دهه 1970 که در تثبیت شمایل خونسرد، خشن و غیر احساساتی ایست‌وود سنگ تمام گذاشت. اوج هنرنمائی سیگل - ایست‌وود درخلق شخصیتی جذاب که کم حرف می‌زند، خشن و بی‌رحم است و زنان در زندگی‌اش نقشی ندارند (برخلاف شمایل 007 رایج در آن سال‌ها). از این جنبه سیگل و امدار ژان پی‌یر ملویل افسانه‌ای است که ایده تضاد میان قدرت و جذبیت فیزیکی و توداری احساسی را در آن آلن دلون به منصه ظهور رسانده بود. اما سیگل یک گام از ملویل جلو می‌گذارد و به تن شخصیت مورد علاقه‌اش جامه قانون می‌پوشاند و بعد نشان می‌دهد که این جامعه تا چه حد برای او محدود و حقیر است. هاری کثیف از سوی دیگر دنباله سنت اخلاق‌گرائی کلبی مسلکی ادبیات پلیسی آمریکائی، به‌خصوص «سام اسپید» و «فیلیپ مارلو»یِ داشیل همت و ریموند چندلر هم هست، اگرچه اینجا هم یک گام جلوتر می‌گذارد و برخلاف آنها زشتکاری را نیز چاشنی حرفه‌اش می‌کند کارگردانی سیگل، به‌خصوص با آن حرکت‌های روی دست دوربین در صحنه‌های تعقیب و گریز، تدوین استثنائی پُرضرب و تنش (کارِ کارل پینگیتور) و کادربندی‌های استادانه‌اش، دنیای تیره و تار «کالاهان» را به‌خوبی می‌نمایاند. جازِ سرد شیفرین که با موسیقی دیسکوئی آن سال‌ها نیز رنگ‌آمیزی شده، فضائی صددرصد آمریکائی و بومی خلق می‌کند. شمایل «هاری کالاهان» با حضور خود ایست‌وود در دنباله‌های فیلم: قدرت مگنوم (تد پست، 1973)، مجری قانون (جیمز فارگو و آلن اسمیت، 1975)، برخورد ناگهانی (ایست وود، 1983) و فهرست مرگ (بادی وان‌هورن، 1988) تکرار می‌شود. در همان سال‌ها «هاری کالاهان» به‌عنوان شمایلی فاشیستی مورد حمله منتقدانِ علاقه‌مند به جامعه سالم برقرار می‌گیرد!

کشور تولیدکننده    آمریکا

آهنگساز(موسیقی متن)    لالو شیفرین

سال تولید    ۱۹۷۱

محصول    دان سیگل

کارگردان    سیگل

فیلمنامه‌نویس    هاری جولیان فینک، ریتا م. فینک و دین رایسنر (جان میلیوس)

فیلمبردار    بروس سورتیس

هنرپیشگان    کلینت ایست‌وود، هاری گوآردینو، رنی سانتونی، جان ورنن، جان لارچ و اندی رابینسن.

نوع فیلم    رنگی، 102 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود) , هري كثيف (شکار در شهر) (كلينت ايستوود)
Share  تاریخ: 1392/07/05   مشاهده : 585
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 40
»بازدیدهای دیروز : 100
» بازدید کل :416462
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا