صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا)

عنوان فارسی    پدر خوانده: قسمت ۳

عنوان انگلیسی    THE GODFATHER PART III

توضیحات    ـ دو دهه گذشته است و ̎مایکل کورلیونه̎ (پاچینو)، رئیس باند مافیائی، حالا از ̎کی̎ (کیتن)، همسرش جدا شده و تقریباً موفق شده ـ همان‌طور که قولش را داده بود ـ خاندان مافیائی‌اش را کاملاً مشروع و قانونی جلوه دهد. ̎مایکل̎، اینک زندگی‌اش را وقف کارهای خیر کرده، اسم و رسمش در اخبار رسانه‌ای به گوش می‌رسد و قرار است پاپ به خاطر کمک‌های بشر دوستانه‌اش، جایزهٔ ویژه‌ای به او اهدا کند و همین مسئله، به خاطر گذشتهٔ پر فراز و نشیبش، جنجال بر انگیخته است. ̎مایکل̎ به جبران مافات گذشته، به کمک وکیلش، ̎بی‌.جی̎ (هامیلتن) روی معاملهٔ پیچیده اما مشروع و مجازی کار می‌کنند که واتیکان را از شر مشکلات مالی قریب‌الوقوع نجات می‌دهد و نه تنها میلیاردها دلار منفعت در پی خواهد داشت بلکه باعث می‌شود ̎مایکل̎ در صحنهٔ بین‌المللی نیز به عنوان یکی از بازیگران مالی اصلی قد راست کند. اما مشکلات و دردسرها به چند صورت رخ می‌نمایند: مطبوعات با مقاصد و اهدافش به مخالفت بر می‌خیزند؛ سلامت ̎مایکل̎ رو به وخامت گذاشته و یک شوک دیابتیک به او وارد می‌شود، ضمن این که ̎جوئی زازا ̎ (مانتینا)، مافیایی دون پایه به زور وارد قلمرو ̎کورلیونه̎ می‌شود و کرکری می‌خواند. در این بین مسئله ̎وینسنت منسینی̎ (گارسیا)، پسر نامشروع و آتشی مزاج ̎سانی̎ (برادر ̎مایکل̎) که سال‌ها پیش به قتل رسیده، نیز در بین است. ̎وینسنت̎ مستأصلانه درصدد ورود به خاندان ̎کورلیونه̎ است. ̎مایکل̎ به اصرار خواهرش، ̎کانی̎ (شایر) از این مرد جوان استقبال می‌کند و اجازه می‌دهد که نام ̎کورلیونه̎ را بر روی خود بگذارد. اما عشق و علاقه‌ای که بین ̎وینسنت̎ و ̎مری̎ (سوفیا کوپولا)، دختر ̎مایکل̎ به وجود می‌آید رفته رفته نقشه‌های آتی ̎مایکل̎ را به خطر می‌اندازد.
ـ سومین قسمت از اثری حماسی کوپولا در حد این حماسه نیست. اصلاً شاید ساخت این سومین بخش روی دو فیلم تحسین شدهٔ قبلی (محصول سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴) یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخ سینما باشد اما به هر حال فیلم آن‌قدرها هم بد نیست. نکتهٔ اصلی غروری است که سبب شده این فیلم ساخته شود و این در شأن پدر خوانده نیست. فیلم سوم همه فرمول‌های امتحان پس دادهٔ دو کار قبلی را دارد اما بزرگترین مشکلش هم همین است. پدر خوانده: قسمت ۳ به شکل غریبی از لحاظ داستانی و حتی پایان‌بندی (مثل همان تدوین موازی فصل آخر) شبیه قسمت دوم است و هر چه افزوده به آن قسمت دارد، مشکل فیلم به شمار می‌آید. فیلم یک گارسیای کاملاً سرحال و هم‌خوان با حال و هوای کار دارد و در عوض سوفیا کوپولا هم حضور دارد که بزرگترین مشکل کار است.

کشور تولیدکننده    امریکا

آهنگساز(موسیقی متن)    نینو روتا و کارمینه کوپولا

سال تولید    ۱۹۹۰

محصول    پارامونت / زوتراپ

کارگردان    فرانسیس فورد کوپولا

فیلمنامه‌نویس    ماریو پوزو و فرانسیس فورد کوپولا

هنرپیشگان    آل پاچینو، دایان کیتن، تالیا شایر، اندی گارسیا، جو مانتنیا، جرج هامیلتن، بریجت فاندا، سوفیا کوپولا، راف والونه، هلموت برگر

نوع فیلم    رنگی، ۱۶۲ دقیقه

 

کلمات مرتبط:

فیلم کلاسیک دوبله,خرید فیلم کلاسیک دوبله,فروش فیلم کلاسیک دوبله,خرید پستی فیلم کلاسیک دوبله,فروش پستی فیلم کلاسیک دوبله,خرید اینترنتی فیلم کلاسیک دوبله,فروش اینترنتی فیلم کلاسیک دوبله, دانلود فیلم کلاسیک دوبله,مجموعه فیلم کلاسیک دوبله


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا) , پدرخوانده 3 (آل پاچینو و اندی گارسیا)
Share  تاریخ: 1392/07/01   مشاهده : 540
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 31 فروردين 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 2
»بازدیدهای دیروز : 27
» بازدید کل :415433
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا