صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك)

عنوان فارسی    قتل با مرگ

عنوان انگلیسی    Murder By Death

توضیحات    معروف‌ترین کارآگاهان دنیا: «سام دایموند» (فالک) از سن فرانسیسکو؛ «میلو پری‌یه» (کوکو)، کارآگاه بلژیکی؛ «دیک چارلستنِ» موقر (نیون)؛ زنی انگلیسی به‌نام «جسیکا ماربلز» (لنچستر) و بازرس شوخ، «سیدنی وانگ» (سلرز) برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به خانه «لایونل تواین» (کاپوتی) دعوت می‌شوند. سرپیشخدمت نابینای «تواین»، «بنسن‌مام» (گینس) اتاق‌های مهمانان را به آنان نشان می‌دهد و بعد همه سر میز شام گرد می‌آیند و میزبان به آنان می‌گوید که یک میلیون دلار به کسی خواهد داد که معمای قتلی را که در نیمه‌شب اتفاق خواهد افتاد، حل کند. «یتا» (واکر)، کلفت لال خانه، در حالی که بی‌صدا جیغ می‌کشد وارد اتاق می‌شود و «وانگ»، «پری‌یه» و «دوشیزه ماربلز» جسد مسموم شده «بنسن‌مام» را پیدا می‌کنند. کمی بعد صدای شلیکی به گوش می‌رسد و این بار «دایموند» و «چارلستن» دوباره جسد اکنون برهنه «بنسن‌مام» را در آشپزخانه پیدا می‌کنند. با فرا رسیدن نیمه شب، کارآگاهان برای مشورت دور هم جمع می‌شوند که صدائی به گوش می‌رسد و «تواین» با چاقوئی در پشتش به زمین می‌افتد. حالا کارآگاهان مظنونان خود را معرفی می‌کنند: «دورا» (اسمیت)، همسر «چارلستن» که به «تواین» بدهکار بود («تواین» به تازگی قرار ازدواجش با «دوشیزه ماربلز» را بر هم زده است)؛ «تس» (برنان)، محبوبه «پری‌یه» «دایموند»، برادرزاده «تواین» است و «وانگ»، پسر خوانده‌اش. («تواین»، محبوبه «پری‌یه» را کشته و ظاهراً «دایموند» را در یک باشگاه همجنس دوستان ملاقات کرده است). کارآگاهان خسته پس از جان به در بردن از چند سو قصد، دوباره تشکیل جلسه می‌دهند. آنان، «بنسن‌مام» را که دوباره زنده شده قاتل «تواین» می‌دانند. در اینجا «بنسن‌مام» نقابی را از روی صورتش برمی‌دارد و «تواین» ظاهر می‌شود. او کارآگاهان را مسخره می‌کند. مقصود او از بازسازی این قتل، گمراه کردن آنان بوده، همان‌طور که یک نویسنده، خوانندگانش را گمراه می‌کند. وقتی کارآگاهان خانه را ترک می‌کنند، «تواین» نقاب دیگری را از صورتش برمی‌دارد و این بار «یتا» ظاهر می‌شود.
* فیلم نامه هوشمندانه و ظریف سایمن دو قصه را با هم پیش می‌برد. خود او آن را کمدی بی‌قید و بندی می‌داند که عامدانه دو بُعدی طراحی شده است. طنز او در اوج است و بازیگران نیز صرف نظر از کاپوتی که بازی تأتری دارد، حق مطلب را خوب ادا می‌کنند. موضوع قصه در قصه فیلم به خوبی در طراحی صحنه استیون گریمز نمود می‌یابد. عمارت گوتیک «تواین» با نقاشی‌هائی که چشم‌های‌شان حرکت می‌کنند و تجهیزات الکترونیکی‌اش مصداق این موضوع است. بعدتر همین گروه دنباله‌ای بر فیلم با نام کارآگاه نازل (1978) را ساختند.

کشور تولیدکننده    آمریکا

آهنگساز(موسیقی متن)    دیو گروسین.

سال تولید    ۱۹۷۶

محصول    ری‌استارک

کارگردان    رابرت مور.

فیلمنامه‌نویس    نیل سایمن.

فیلمبردار    دیوید م. والش.

هنرپیشگان    آیلین برنان، ترومن کاپوتی، جیمز کوکو، پیتر فالک، الک گینس، السا لنچستر، دیوید نیون، پیتر سلرز، مگی اسمیت، نانسی واکر، استل وین‌وود و جیمز کرامول.

نوع فیلم    رنگی، 95 دقیقه.

 

 

فیلم کلاسیک دوبله,خرید فیلم کلاسیک دوبله,فروش فیلم کلاسیک دوبله,خرید پستی فیلم کلاسیک دوبله,فروش پستی فیلم کلاسیک دوبله,خرید اینترنتی فیلم کلاسیک دوبله,فروش اینترنتی فیلم کلاسیک دوبله, دانلود فیلم کلاسیک دوبله,مجموعه فیلم کلاسیک دوبله


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك) , با مرگ كشتن (پيتر سلرز و پيتر فالك)
Share  تاریخ: 1392/06/30   مشاهده : 578
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 10 فروردين 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 113
»بازدیدهای دیروز : 84
» بازدید کل :414702
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا