صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   روز شغال (فرد زینه مان)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
روز شغال (فرد زینه مان)

عنوان فارسی    روز شغالی

عنوان انگلیسی    The Day Of The Jackal

توضیحات    پس از تلاش نافرجام برای ترور «دوگل» در اوت سال 1962، گروه OAS با مشکلات قابل توجهی روبه‌رو می‌شود و بسیاری از رؤسای آن شناسائی می‌شوند. رئیس جدید گروه، «سرهنگ رودن» (پورتر) تصمیم می‌گیرد تا آدم‌کشی حرفه‌ای را که هیچ ارتباطی با گروه ندارد اجیر کند. مردی انگلیسی با اسم رمز «شغال» (فاکس) انتخاب می‌شود که خون سردی‌اش بزرگ‌ترین امتیازش است و قبول می‌کند تا در ازای پانصدهزار دلار برای آنان کار کند. او به تنهائی کار می‌کند و تنها یک رابط تلفنی در پاریس دارد. «رودن» و دو نفر از همکارانش که هویت «شغال» را می‌شناسند، برای مخفی نگاه داشتن نقشه پنهان می‌شوند. سرقتی که OAS در یکی از بانک‌ها انجام می‌دهد هزینه دست‌مزد «شغال» را تأمین می‌کند. نیمی از پول درخواستی «شغال» به حساب یکی از بانک‌های سوئیس واریز می‌شود و «شغال» تمهیدات کارش را با دقت تمام شروع می‌کند. هنگامی که سرویس اطلاعاتی فرانسه، «وولنسکی» (مارتن) یکی از محافظان «رودن» را دستگیر و شکنجه می‌کند، مسئله ترور «دوگل» فاش می‌شود. گروهی مرکب از مقامات دولتی رؤسای سرویس اطلاعاتی - که از سوی «دوگل» برای اجرای اقدامات حفاظتی بیشتر منع می‌شوند - «کلود لبل» (لونسدال)، ماهرترین کارآگاه فرانسوی را برای یافتن تروریست منصوب می‌کنند. هرچند که به‌نظر می‌رسد کشف هویت «شغال» ناممکن باشد، اما به کمک تحقیقات بین‌المللی مشخص می‌شود که آدم‌کش، مردی انگلیسی به‌نام «چارلز کالتروپ» است و ترکیب هجاهای اول اسم و فامیل او، همان «شغال» است. اما «شغال» با تغییر دادن گذرنامه‌اش و با وجود تمامی بازبینی‌های امنیتی، با با مهارتی خاص و عجیب از مرز می‌گذرد...
* اقتباس زینه‌مان از رمان یکی از استادان ژانر تریلرهای سیاسی، چیز خاصی به «اصل» نمی‌افزاید؛ چه به لحاظ روایتی و چه به لحاظ شخصیت‌پردازی. فاکس انگلیسی با آن چهره خونسرد و آداب و رفتار جنتلمن مآبانه‌اش تصویری ماندگار از آدم‌کشی حرفه‌ای و کمال‌گرا ارائه می‌دهد، شخصیتی که برای موفقیت تنها به اندکی شانش نیاز دارد که از آن هم بی‌نصیب است. اوایل فیلم، جمله «شغال» خطاب به سازمان نظامی مخفی که «پانصدهزار دلار بدهید فرانسه را تحویل‌تان می‌دهم» اوج اسطوره‌سازی فورسایت از شخصیت‌ اصلی‌اش است. برگ برنده زینه‌مان، فاکس است و رعایت موبه‌موی جزئیات (مثل هنرپیشه‌ای که نقش دوگل را بازی می‌کند). علاقه‌مندان چپی زینه‌مان، در آن سال با ساخته شدن چنین فیلم بی‌بو و خاصیتی، حسابی سرخورده شدند، اگرچه که چند سال بعد او با فیلم جولیا (1977) جبران مافات می‌کند. در سال 1997‌ به‌نام شغال (به کارگردانی مایکل کاتن جونز و همکاری بروس ویلیس) بازسازی می‌شود.

کشور تولیدکننده    انگلستان و فرانسه

آهنگساز(موسیقی متن)    ژرژ دلرو

سال تولید    ۱۹۷۳

محصول    جان وولف

کارگردان    فرد زینه‌مان

فیلمنامه‌نویس    کنت راس، برمبنای رمانی نوشته فردریک فورسایت.

فیلمبردار    ژان تورنیه

هنرپیشگان     ادوارد فاکس، میشل لونسدال، آلن بادال، اریک پورتر، ژان مارتن، سیریل کوزاک، دلفین سیریگ، دانلد سیندن، تونی بریتن و تیموتی وست.

نوع فیلم    رنگی، 142 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان) , روز شغال (فرد زینه مان)
 


Share  تاریخ: 1392/06/30   مشاهده : 546
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 7 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 125
»بازدیدهای دیروز : 741
» بازدید کل :417424
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا