صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   راه اژدها (بروس لي)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
راه اژدها (بروس لي)

عنوان فارسی    راه‌اژدها

عنوان انگلیسی    The Way Of The Dragon

توضیحات    «تانگ لونگ» (لی) مرد جوانی است که از هنگ‌کنگ به رُم می‌آید تا به دوست خانوادگی‌شان، «خانم چنیگ هوآ» (میائو) در دفاع از رستورانش در مقابل حمله‌های رئیس سودجوی یک دارودسته تبهکاری کمک کند. «تانک» که در ابتدای ورودش از رفتار اروپائی‌ها گیج و مبهوت شده، در نظر «چن» بیشتر دستپاچه و مضطرب می‌آید تا کسی که بتواند کمک کند. اما عموی «چن»، «وانگ»، مدیر بازنشسته رستوران به او خوش آمد می‌گوید. ملاقاتی تهیدآمیز از سوی «هو»، نفر دوم دارودسته، خبر از حضور چهار تبهکار برای ایجاد مزاحمت می‌دهد، اما «تانگ» به زودی خود را استاد ورزش‌های رزمی نشان می‌دهد و آنان را از پا در می‌آورد. صبح روز بعد رئیس دارودسته، شخصاً سعی می‌کند تا «تانگ» را وادار به بازگشت به هنگ‌کنگ کند و همان شب، وقتی «تانگ» یک مرد مسلح را در پشت بام تعقیب می‌کند، «چن» را می‌ربایند. اما «تانگ» با کمک چند گارسنِ رستوران او را نجات می‌دهند. به‌دنبال توصیه «هو»، رئیس دارودسته چند قهرمان ورزش‌های رزمی را برای از پا در آوردن «تانگ» استخدام می‌کند. روز بعد در جشن مراسم سال نوی چینی‌ها، «کولت» (نوریس)، قهرمان آمریکائی ورزش‌های رزمی برای پیوستن به گروه وارد می‌شود. «هو» که قول برقراری صلح و آشتی داده، «تانگ»، «وانگ» و چند نفر از گارسن‌های رستوران را به ملاقاتی در خارج شهر دعوت می‌کند، جائی که یک استاد ژاپنی و یکی از شاگردان «کولت» منتظرشان هستند. «تانگ» به سرعت آن دو را شکست می‌دهد و «هو» را تا کولیزیوم تعقیب می‌کند، اما در آنجا خودش را در دام «کولت» می‌بیند. در این بین «وانگ» که مخفیانه در پی فروش رستوران و گذراندن اوقات بازنشستگی در هنگ‌کنگ است، «جیمی» و «تونی» گارسن‌های رستوران را چاقو می‌زند. «تانگ» تا سرحد مرگ با «کولت» مبارزه می‌کند و بالاخره پیروز می‌شود. او درست زمانی به محل ملاقات برمی‌گردد که رئیس دارودسته، «هو» و «وانگ» را کشته است. خود او نیز از گلوله‌های رئیس فرار می‌کند تا «چن» با پلیس سر می‌رسد. پس از مراسم خاکسپاری خانوادگی، «تانگ» به هنگ‌کنگ برمی‌گردد.
* تنها فیلمی که لی به‌عنوان کارگردان - فیلم‌نامه‌نویس در طول حیات کوتاه فعالیت‌های سینمائی‌اش ساخت. مکان رخدادها، از خاور دور به اروپا آورده شده است تا برای تماشاگر هنگ‌کنگ جذابیت بیشتری داشته باشد. در نیمه اول فیلم، لی شخصیتی کمیک و دست‌وپا چلفتی دارد و از نیمه دوم هنر ورزش‌های رزمی‌اش را به نمایش می‌گذارد. فیلم اگرچه بیش از اژدها وارد می‌شود (رابرت کلوز؛ 1973) ساخته می‌شود، اما پس از آن و به‌عنوان آخرین فیلم کامل لی به نمایش در می‌آید. عنوان دیگر فیلم بازگشت اژدها است.

کشور تولیدکننده    هنگ‌کنگ

آهنگساز(موسیقی متن)    جوزف کو

سال تولید    ۱۹۷۳

محصول    ریموند چو

کارگردان    بروس لی

فیلمنامه‌نویس    بروس لی

فیلمبردار    هولان شان

هنرپیشگان    لی، نورا میائو، جاک نوریس، وی پینگ آئو و چن فو چینگ.

نوع فیلم    رنگی، 99 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي) , راه اژدها (بروس لي)
Share  تاریخ: 1392/06/29   مشاهده : 442
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 7 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 42
»بازدیدهای دیروز : 741
» بازدید کل :417341
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا