صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن)

عنوان فارسی    سوپر من

عنوان انگلیسی    Superman

توضیحات    سال 1948. وقتی «جور - ال» (براندو)، عضو شورای حکومتی سیاره کریپتون اعلام می‌کند که سیاره‌شان به‌زودی نابود خواهد شد، کسی حرفش را باور نمی‌کند. پیش از نابودی، «جور-ال» و همسرش، «لارا» (یورک) پسرشان را به زمین می‌فرستند که در آنجا ساختار مولکولی‌اش را به او قدرتی ماوراء انسانی می‌بخشد. یک زوج آمریکائی بدون فرزند، «جاناتان» (فورد) و «مارتا» (تاکستر) بچه را به فرزندی قبول می‌کنند تا اینکه «جاناتان» می‌میرد و آنان به شمال می‌روند؛ در آنجا روح «جور - ال»، پسر را به سفر دوازده ساله در کهکشان‌ها می‌برد. او در سی سالگی با نام «کلارک کنت» (ریو) ظاهر می‌شود که به‌عنوان خبرنگار در روزنامه دیلی پلانتِ متروپالی تن کار می‌کند و دل باخته «لویس لین» (کیدر) است. وقتی «لوئیس» در یک سانحه تصادف هلی‌کوپتر گیر می‌افتد، او برای نخستین بار هویت مخفی‌اش، «سوپرمن» را آشکار می‌کند. کارهای او موضوع روز شهر می‌شود و «سوپرمن» به «لویس» فرصتی برای مصاحبه می‌دهد، سپس او را به پروازی بالای شهر می‌برد. داستان «لویس» از این ماجرا، توجه خلافکار بزرگ، «لکس لوتور» (هاکمن) را به خود جلب می‌کند که در فکر خرابکاری عظیمی است (او می‌خواهد قسمت غربی کالیفرنیا را زیر آب ببرد و به این ترتیب زمین‌های بی‌ارزشش را به غرب منتقل کند). «لوتور» تصمیم می‌گیرد ابتدا «سوپرمن» را ببیند و بعد قدرت او را از بین ببرد و این کار را با تکه‌ای رادیواکتیوِ کریپتونیک که از سیاره منهدم خوش‌قلب «لوتور»، «ایو تشماچر» (پرین) نجات پیدا می‌کند و حالا سعی می‌کند جلوی حمله موشکی «لوتور» را بگیرد. با حمله «لوتور»، «سوپرمن» از تکه شدن کالیفرنیا به دو قسمت جلوگیری می‌کند ولی «لوئیس» کشته می‌شود. در اینجا «سوپرمن» با چرخاندن کره زمین و عکس کردن حرکتش، زمان را به ابتدا برمی‌گرداند و «لویس» را زنده می‌کند. در انتها نیز «لوتور» و نوچه‌اش، «اوتیس» (بیتی) را به زندان می‌سپارد.
* «سوپرمن»، این مظهر رویای آمریکائی که به‌عنوان تسکینی برای روحیه درهم کوفته مردم آمریکا در بحران اقتصادی دهه 1930 خلق شد، در دهه 1970 و پس از اقتباس‌های فراوان کارتونی و سریالی، با موفقیت بسیار زیاد به روی پرده سینماها می‌رود و به یکی از پُرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل می‌شود. بعدها چندین دنباله - همه با شرکت ریو - برآن ساخته می‌شود: سوپرمن 2 (ریچارد لستر، 1981)، سوپرمن 3 (لستر، 1982) و سوپرمن 4: جست‌وجو برای صلح (سیدنی ج. فیوری، 1987).

کشور تولیدکننده    انگلستان

آهنگساز(موسیقی متن)    جان ویلیامز

سال تولید    ۱۹۷۸

محصول    پیتر اسپنگلر

کارگردان    ریچارد دانر

فیلمنامه‌نویس    ماریو پوزو، دیوید نیومن، لزلی نیومن و رابرت بنتن، برمبنای داستانی نوشته پوزو از شخصیت‌های خلق شده توسط جری سیگل و جو شوستر.

فیلمبردار    جفری آنسوورت

هنرپیشگان    کریستوفر ریو، مارگوت کیدر، جین هاکمن، والری پرین، ند بیتی، جکی کوپر، مارک مکلور، مارلون براندو، سوزانا یورک، تروِر هوارد، هاری اندروز، گلن فورد، فیلیس تاکستر و ویلیام راسل.

نوع فیلم    رنگی، 143 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن) , سوپرمن (مارلون براندو و جين هاكمن)
Share  تاریخ: 1392/06/29   مشاهده : 528
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 12
»بازدیدهای دیروز : 90
» بازدید کل :416570
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا