صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   قتل در قطار سريع السير شرق
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
قتل در قطار سريع السير شرق
عنوان فارسی جنایت در قطار سریع‌السیر شرق
عنوان انگلیسی Murder On Orient Express
توضیحات در شبی زمستانی در دهه 1930، گروهی از مسافران سوار قطار سریع‌السیر اروپا در استانبول می‌شوند. آنان شامل میلیونر آمریکائی، «راچت» (ویدمارک) و منشی و مستخدمش؛ شاهزاده‌خانم سال خورده، «دراگومیروف» (هیلر) و مستخدمه‌اش؛ «خانم هوبارد» (باکال)، یک زن وراج آمریکائی؛ «گرتا اولسون» (برگمن)، مبلّغ مذهبی سوئدی؛ «کُنت آندره‌نئی» (یورک)، دیپلمات مجار و همسرش (بیسه)؛ «دوشیزه دبنهام» (ردگریو)، معلمی انگلیسی و «سرهنگ آربوتنات» (کانری) از ارتش هند هستند. در آخرین لحظه‌ها «هرکول پوآرو» (فینی)، کارآگاه برجسته همراه «راچت» به «پوآرو» می‌گوید که زندگی‌اش در خطر است اما «پوآرو» پیشنهاد به عهده گرفتن وظیفه محافظت از او را رد می‌کند. صبح روز بعد همه در حالی بیدار می‌شوند که قطار به دلیل گیر کردن در برف در یوگسلاوی توقف کرده است و جسد «راچت» نیز در کوپه‌ای پیدا شده، در حالی که جای چندین ضربه چاقو در بدنش دیده می‌شود. «پوآرو» تحقیق درباره قتل را برعهده می‌گیرد. او خیلی زود می‌فهمد که «راچت» در اصل گنگستری است که سال‌ها پیش مغز متفکر یک آدم دزدی بوده که در نهایت به کشته شدن گروگان کوچک، «دیزی آرمسترانگ» مرگ پدر و مادر او و خودکشی مستخدمه فرانسوی خانواده منجر شده است. «پوآرو» از مسافران بازجوئی می‌کند و سرنخ‌هائی به‌دست می‌آورد. دشنه‌ای خونین و یونیفورم مسئول کوپه‌های خواب، داستان «خانم هوبارد» را که مدعی است آن شب مردی ار از کوپه‌اش دیده، کامل می‌کند. «پوآرو» پس از تکمیل تحقیقاتش، همه مسافران را فرا می‌خواند و دو راه حل پیشنهاد می‌کند: یکی این که تصور کنند تبهکاران گروه رقیب، «راچت» را کشته‌اند و در برف‌ها فرار کرده‌اند و اما دومین راه حل که داستان واقعی است: اینکه تمام مسافران این واگن همراه «پی‌یر» (کاسل)، مسئول کوپه‌های خواب، همه به نحوی با «خانواده آرمسترانگ» آشنا بوده‌اند - برخی از خویشان بوده‌اند و برخی دوست و آشنا. همه آنان با هم تقسیم می‌کشند تا قاتل را به جزایش برساند و هرکس یک ضربه چاقو به او زده است. در اینجا «پوآرو» از «بیانکی» می‌خواهد تا یکی از راه‌حل‌ها را انتخاب کند تا به مقامات یوگسلاوی بگویند. «بیانکی» راه حل اول را انتخاب می‌کند.
* براساس رمانی پُرآوازه از کریستی که در زمان خودش با این اثر قصد داشت تغییری در فرمول ثابت داستان‌های جنائی، چند جنایت و یک قاتل بدهد، و برای نخستین بار فرمول یک جنایت و چند قاتل را تجربه کند. با مجموعه‌ای از بازیگران بزرگ و مشهور معاصر. چهار سال بعد بر مبنای رمان دیگری از کریستی و با مضمونی مشابه مرگ روی دود نیل به کارگردانی جان گیلرمین و همکاری پیتریوستینوف (در نقش «پوآرو») ساخته می‌شود.
کشور تولیدکننده انگلستان
آهنگساز(موسیقی متن) ریچارد رادنی بنت
سال تولید ۱۹۷۴
محصول جان برابورن و ریچارد گودوین
کارگردان سیدنی لومت
فیلمنامه‌نویس پل دن، برمبنای رمانی نوشته آگاتاکریستی
فیلمبردار جفری آنسووت
هنرپیشگان آلبرت فینی، لورن باکال، مارتین بالسام، اینگرید برگمن، ژاکلین بیسه، ژان پی‌یر کاسل، شان کانری، جان گیلگود، وندی هیلر، آنتونی پرکینز، ونسا ردگریو، ریچل رابرتس، ریچارد ویدمارک، مایکل یورک و کالین بلیکلی.
نوع فیلم رنگی، 131 دقیقه.

تگهاي راهنماي موتور جستجو:
قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق , قتل در قطار سريع السير شرق
Share  تاریخ: 1392/06/29   مشاهده : 496
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 10 فروردين 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 117
»بازدیدهای دیروز : 84
» بازدید کل :414706
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا