صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
 آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین)

عنوان فارسی    آسمان‌خراش جهنمی

عنوان انگلیسی    The Towering Inferno

توضیحات    «داگ رابرتس» (نیومن)، طراح و آرشیتکت آسمان‌خراش شیشه‌ئی، بلندترین ساختمان دنیا با صد و سی و هشت طبقه، برای مراسم افتتاحیه ساختمان وارد سن فرانسیسکو می‌شود. او پس از صحبت با «جیمز دانکن» (هولدن)، معمار آسمان‌خراش، متوجه می‌شود که «سیمونز» (چمبرلین)، داماد «دانکن» برای کاهش هزینه‌ها، از سیم‌های نامرغوب در سیم‌کشی ساختمان استفاده کرده است. در اینجا «جرنیگان» (سیمپسن)، رئیس بخش ایمنی ساختمان گزارش می‌دهد که در اثر بالا رفتن غیرعادی حرارت در یکی از بخش‌های ساختمان، تجهیزات ویدئوئی از کار افتاده‌اند. «رابرتس» و «جرنیگان» متوجه آتش در ساختمان می‌شوند اما «دانکن» که مشغول صحبت با «شهردار رمزی» (کالینز)، «سناتور پارکر» (وان) و تعداد دیگری از خودداری می‌کند، تا اینکه «اوهالورهان» (مکوئین)، رئیس آتش‌نشانی به او دستور می‌دهد. درحالی که تنها یک بالابر کار می‌کند، مهمانان یک صف تشکیل می‌دهند و «سوزان» (داناوی)، دوست «رابرتس» سعی می‌کند، مهمانان آنان را آرام کند. در اینجا «دان‌بیگلو» (واگنر)، یک مدیر تبلیغاتی و منشی‌اش، «لوری» (فلانری) در یک واحدگیر می‌افتندو تلف می‌شوند. «جرنیگان» گربه «لیزولت» (جونز)، یک گالری‌دار را نجات می‌دهد، اما خود «لیزولت» کشته می‌شود. تلاش یک هلی‌کوپتر برای نشستن روی سقف ساختمان شکست می‌خورد و هلی‌کوپتر منفجر می‌شود. مهمانان برای استفاده از بالابرهای آتش‌نشانی با قرعه انتخاب می‌شوند، اما انفجار دیگری، آنها را از کار می‌اندازد. سپس مهمانان با استفاده از یک تله‌کابین به ساختمان دیگری در همان نزدیکی منتقل می‌شوند. پس از نجات زن‌ها و بچه‌ها، «اوهالورهان» و «رابرتس» با منفجر کردن مخزن‌های ذخیره آب، آتش را خاموش می‌کنند. «سیمونز» در تلاش برای فرار کشته می‌شود، بازماندگان همه نجات پیدا می‌کنند و آتش خاموش می‌شود. حالا «اوهالورهان» به «رابرتس» می‌گوید که آتش‌سوزی‌هائی مثل این تا زمانی که معماران از مردانی مثل او برای ایمنی‌سازی ساختمان‌ها کمک نگیرند، ادامه پیدا خواهد کرد.
* از مجموعه فیلم‌های «حادثه‌ای» دهه 1970 که با گردآوردن ستارگان مشهور سینمائی و شخصیت‌پردازی‌های آشنا، عده‌ای ترسو و گناهکار و عده‌ای شجاع و جسور، تماشاگران بسیاری را به سالن‌های سینما می‌کشاند. با این حال فیلم به خاطر رویکرد اخلاقی سطحی و عوامانه‌اش دارای همان مشکلات فیلم‌های معمول حادثه‌ای در آن سال‌هاست. اینجا شخصیت‌های ترسو و بزدل به شکل رقت‌انگیزی کشته می‌شوند و شخصیت‌های شجاع یا قهرمانانه می‌میرند یا نجات می‌یابند.

کشور تولیدکننده    آمریکا

آهنگساز(موسیقی متن)    جان ویلیامز

سال تولید    ۱۹۷۴

محصول    فاکس قرن بیستم / وارنر

کارگردان    جان گیلرمین

فیلمنامه‌نویس    استرلینگ سیلی‌فانت، بر مبنای رمان آسمان‌خراش نوشته ریچارد مارتین استرن و جهنم شیشه‌ئی نوشته توماس اسکورتیا و فرانک م. رابینسن.

فیلمبردار    فرد کوئن کمپ

هنرپیشگان    استیو مکوئین، پل نیومن، ویلیام هولدن، فی داناوی، فرد آستر، سوزان بلیکلی، ریچارد چمبرلین، جنیفر جونز، ا. ج. سیمپسن، رابرت وان، رابرت واگنز، سوزان فلانری، جک کالینز و نورمن برتن.

نوع فیلم    رنگی، 165 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین) , آسمان خراش جهنمي (پل نیومن و استیو مک کوئین)
Share  تاریخ: 1392/06/29   مشاهده : 551
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  پنجشنبه 9 فروردين 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 19
»بازدیدهای دیروز : 85
» بازدید کل :414524
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا