صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي)

عنوان فارسی    محله چینی‌ها

عنوان انگلیسی    Chinatown

توضیحات    لس آنجلس، سال 1937. زنی به «ج.ج. گیتس» (نیکلس)، کارآگاه خصوصی مسائل خانوادگی، مراجعه و ادعا می‌کند همسرش، «هالیس مال‌ری» (زوئرلینگ)، رئیس منابع آب شهر، با دختری جوان رابطه دارد. وقتی این رابطه رسوا افشا می‌شود و «هالیس» به قتل می‌رسد، «گیتس» برای پی‌گیری ماجرا کنجکاوی بیشتری نشان می‌دهد؛ هر چند «ستوان اسکوبار» (لوپز) که زمانی با هم در محله چینی‌ها همکار بوده‌اند، او را از این پرونده برحذر می‌دارد. «گیتس» درمی‌یابد «اِولین مال‌ری» (داناوی)، همسر «هالیس»، دختر «نوآکراس» (هیوستن) - شریک سابق «هالیس» و طراح سد شهر - است. «گیتس» ارتباط صمیمانه‌تری با «اِولین» پیدا می‌کند و شبی پس از تعقیب او پی می‌برد که «اِولین»، دختری را که با همسرش رابطه داشته زندانی کرده است. «گیتس» است. «کراس» تأئید می‌کند که همه این جنایت‌ها - هتک حرمتِ دختر خودش؛ فرستادن زنی که ابتدا به «گیتس» مراجعه کرده و مدعی شده همسر «هالیس» است و کشتن «هالیس» زیر سر او بوده، و «گیتس» را تهدید و ناچار به نشان دادن مخفیگاه «اِولین» در محله چینی‌ها می‌کند...
* خروارها ستایش نثار یکی از باشکوه‌ترین ادای دین‌ها به رمان سیاه چندلی که ژانر نوآر را در سال‌های زمین‌گیر شدنش به عرش می‌برد. پولانسکی، هیستری ویرانگر مورد علاقه‌اش را با مایه رُمانتیک فیلم نوآر در هم می‌آمیزد و پازلی شخصی می‌آفریند که گشایش راز آن در پایان فیلم، دنیا را بر سر تماشاگر ویران می‌کند. فیلم‌نامه تاونی که با نگاه به رمان خواب ابدیِ چندلر نوشته شده مملو از جزئیات و ظرافت‌های داستان‌های کارآگاهی است. ریچارد سیلبرت، طراح صحنه، در بازآفرینی فضا و حال و هوای دهه 1930، حتی از صندلی‌های سَلمانی نیز نمی‌گذرد و موسیقی سحرآمیز گُلداسمیت به مایه عاشقانه فیلم نظر دارد. نیکلسن با آن لحن خراباتی‌اش گوئی خودِ «فیلیپ مارلو» است که بر پرده سینما ظاهر شده؛ اگرچه گشایش راز پایانیِ ویرانگر فیلم حتی او را هم در امان نمی‌گذارد و آشفته و از هم پاشیده می‌کند و اینجا نقطقه تمایز پولانسکی از قالب رمان سیاه است که در آن نکته‌های غافلگیرکننده تنها شاملِ حال خوانندگان می‌شد، نه قهرمانان کلبی مسلک‌شان که تمامی تجربه‌های روح پلید انسانی را، در درون خود از سر گذرانده‌اند. هیوستن در یکی از ماندگارترین بازی‌هایش، صورت مثالیِ «پدرسالاری» را از اعماق تاریخ بر پرده سینما زنده می‌کند. خود پولانسکی در نقشی کوتاه با چاقو به نیکلسن حمله می‌کند. نیکلسن در سال 1990 دنباله‌ای بر فیلم با نام دوجیک می‌سازد.

کشور تولیدکننده    آمریکا

آهنگساز(موسیقی متن)    جری گُلداسمیت

سال تولید    ۱۹۷۴

محصول    رابرت اوانز

کارگردان    رومن پولانسکی

فیلمنامه‌نویس    رابرت تاونی

فیلمبردار    جان آلونزو

هنرپیشگان    جک نیکلسن، فی داناوی، جان هیوستن، پری لوپز، جان هیلرمن، دارل زوئرلینگ، دایان لد، روی جنسن و پولانسکی.

نوع فیلم    رنگی، 131 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي) , محله چيني ها (جك نيكلسون و في داناوي)
 


Share  تاریخ: 1392/06/18   مشاهده : 545
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 31 فروردين 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 59
»بازدیدهای دیروز : 27
» بازدید کل :415490
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا