صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   الماسها ابديند (شون كانري)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
الماسها ابديند (شون كانري)

عنوان فارسی    الماس‌ها ابدی‌اند

عنوان انگلیسی    Diamonds Are Forever

توضیحات    «ام» (لی) با کشف این نکته که مقدار زیادی الماس از آفریقای‌جنوبی خارج شده و قاچاقچی پولداری آنها را انبار کرده، «جیمز باند» (کانری) را به آمستردام می‌فرستد. «باند» با نام جعلی با دختری به‌نام «تیفانی کیس» (سینت جان) تماس می‌گیرد و «تیفانی» از او می‌خواهد که 50000 قیراط الماس دزدی را با خود به لس آنجلس ببرد. وقتی او الماس‌ها را به یک جایگاه مرده‌سوزی در لاس وگاس می‌برد. دو قاتل حرفه‌ای، «وینت» (گلاور) و «کید» (اسمیت)، او را بی‌هوش می‌کنند و چیزی نمانده او را هم بسوزانند که می‌فهمند الماس‌ها بدلی هستند. «باند» به هتلش برمی‌گردد و «تیفانی» را در اتاقش می‌بیند، و با نقشهّ او برای کش رفتن الماس‌ها موافقت می‌کند. «تیفانی» سر قرار ملاقاتی می‌رود و الماس‌ها را - که در یک سگ اسباب‌بازی پنهان کرده‌اند - می‌گیرد؛ ولی «برت ساکسبی» (کابوت) - از همکاران میلیاردری به‌نام «ویلارد وایت» (دین) - الماس‌ها را می‌دزدد و در کارخانه «وایت»، آنها را به «دکتر متس» (فرست) تحویل می‌دهد. «باند» پنهانی وارد کارخانه می‌شود، اما خیلی زود گیر می‌افتد، با این حال در نهایت موفق می‌شود از چنگ تعقیب کنندگانش بگریزد. سپس شبانه به آپارتمان مجلل «روایت» می‌رود، ولی در کمال تعجب به جای او، با دشمن دیرینش، «بلوفلد» - می‌گریزد، به‌زودی «وایت» ‌‌را پیدا می‌کند، و از او می‌شنود که «بلوفلد» می‌خواهد با الماس‌ها، لیزر غول‌آسائی بسازد و پس از فرستادن آن به فضا، شهر واشینگتن را نشانه بگیرد، و آمریکا را به مذاکره درباره خلع سلاح جهانی وادار کند. «باند» با کمک ارتش به مقر «بلوفلد» حمله می‌کند و تمام نقشه‌های او را به هم می‌ریزد. پس از دفع آخرین حمله «وینت» و «کید» - که به لباس پیشخدمت‌های کشتی درآمده‌اند - «باند» و «تیفانی» با اقیانوس‌پیمای مجلل «وایت» راهی اروپا می‌شوند.
* بازگشت کانری در قالب «باند»، پس از شکست جرج لازنبی در درخدمت سرویس مخفی ملکه (پیتر هانت، 1969). تهیه کنندگان مجموعه، بروکولی و سالتسمن، به‌خوبی می‌دانستند که برگ برنده‌شان بازگشت کانری است، و این بار آنان فیلمی از کانری، نه الزاماً «باند» ارائه میدهند. شاید حال و هوای متفاوت فیلم، که بیشتر متأثر از سریال‌های کمپانی ریپابلیک به‌نظر می‌آید تا داستان‌های فلمینگ، ناشی از همین مسئله باشد. به‌هرحال بازگرداندن کانری به آسانی صورت نگرفت: دست مزدی معادل 1،250،000 دلار به اضافه دریافت درصدی از سود حاصل، همچنین تعهدی مبی بر حمایت تهیه کنندگان از دو فیلم، که کانری به انتخاب خود آنها را کارگردانی کند یا در آنها جلوی دوربین برود. با این حال کانری تا زمان ساخت دیگر هرگزنگوهرگز (اروین کرشنر، 1983)، دیگر در این نقش ظاهر نشد به‌دنبال خارج شدن «باند» از قالب یک «اسطوره» در اواخر دهه 1960، در درخدمت سرویس مخفی ملکه عاملی نضج گرفت که در فیلم‌های بعدی به‌صورت وجه غالب درآمد: «خودآگاهی». پیروزی از این عامل در الماس‌ها ابدی‌اند آن را عملاً به‌صورت «هجو»ی بر فیلم‌های «باند» (که در فیلم‌های بعدی مرکزیت می‌یابد) در می‌آورد. به‌عنوان نمونه می‌توان به‌صحنه‌هائی مثل مضروب شدن «باند» توسط دو دختر کاراته‌باز یا صحنه درگیری‌اش با یکی از تبهکاران در آسانسور، که با تعویض اوراق هویت او با مرد مرده، به‌صورت شوخی‌اش در مورد مرگ «جیمز باند» درمی‌آید، اشاره کرد. ترانه عنوان‌بندی کارِ شرلی‌بسی است. اینجا لانا (خواهر کوچکتر ناتالی) وود در نقش «پلنتی اوتول» برخلاف خواهرش، موفقیتی پیدا نمی‌کند.

کشور تولیدکننده    انگلستان

آهنگساز(موسیقی متن)    جان باری

سال تولید    ۱۹۷۱

محصول    هاری سالتسمن و آلبرت بروکولی

کارگردان    گای هامیلتن

فیلمنامه‌نویس    ریچارد میبام و تام منکه‌ویتس، برمبنای رمانی نوشته ایان فلمینگ

فیلمبردار    تد مور

هنرپیشگان    شان کانری، جیل سینت جان، چارلز گری، لانا وود، جیمی دین، بروس کابوت، برنارد لی، دزموند لولین، لویس ماکسول، مارگارت لیسی، پوتر اسمیت، بروس گلاور، جوزف فرست و نورمن برتن.

نوع فیلم    رنگی، 120 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري) , الماسها ابديند (شون كانري)
Share  تاریخ: 1392/06/18   مشاهده : 652
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 7 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 32
»بازدیدهای دیروز : 741
» بازدید کل :417331
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا