صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   فیلم وسترن ريولوبو (جان وين)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
فیلم وسترن ريولوبو (جان وين)

عنوان فارسی ریو لوبو

عنوان انگلیسی Rio Lobo

توضیحات در انتهای جنگ‌های داخلی آمریکا، گروهی از سربازان جنوبی به سرکردگی «سروان پی‌یر کوردونا» (ریوِرو) و هم‌راهش، «توسکارورا» (میچم)، محموله‌ای از طلا را از قطار شمالی‌ها می‌دزدند و «سرهنگ کورد مک‌نالی» (وین) را نیز گروگان می‌گیرند. اما او با زرنگی، آن دو را گول می‌زند و طلاها را پس می‌گیرد. پس از جنگ و در ملاقاتی دوباره، «مک‌نالی» از «کوردونا» نام خائنانی از میان شمالی‌ها را که جای محموله طلا را لو داده بودند می‌خواهد، اما او اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، چندی بعد «مک‌نالی» برای کمک به زن جوانی به‌نام «شاستا» (اونیل) که شریکش در نزدیکی ریو لوبو به دست معاون کلانتر محل کشته شده، به شهر کوچکی در تکزاس می‌رود. در آن جا، «کوردونا» را می‌بیند و این دو دشمن دیرینه با هم هم‌راه می‌شوند و به ریو لوبو می‌روند. سپس، در می‌یابند که مردی به نام «کِچام» (فرنچ) و «هندریکس» (هنری)، کلانتر شهر، همه زمین‌های مردم را تصاحب کرده‌اند، به‌جزء زمین «فیلیپس» (ایلم)، پدربزرگ «توسکارورا». «هندریکس»، «توسکارورا» را دستگیر می‌کند، «مک‌نالی»، «کوردونا» و «فیلیپس» نیز در عوض «کچام» را گروگان می‌گیرند و او را وادار به بازگرداندن زمین‌ها به مردم و آزادی «توسکارورا» می‌کنند. «کوردونا» برای آوردن کمک به نزدیک‌ترین قرارگاه ارتش می‌رود، اما افراد «هندریکس» دستگیرش می‌کنند. «هندریکس» تقاضای معاوضه «کچام» به‌جای «کوردونا» را می‌کند اما وقتی می‌فهمد که او زمین‌ها را به مردم بازگردانده، در اوج عصبانیت، درگیری بزرگی راه می‌اندازد و در نهایت خودش به‌دست محبوبه سابقش کشته می‌شود. در این جا «مک‌نالی» و گروهش پیروز از میدان به‌در می‌آیند.
* شاید ریولوبو نقطه پایان درخشانی بر کارنامه باشکوه و خیره کننده هاکس نباشد، اما این اثر متوسط از لحظاتی عمیقاً هاکس‌ی و ریو براووئی (1959) برخوردار است که هنوز در بهترین آثار بسیاری از کارگردانان معاصر یافت نمی‌شود. بازیگران نقش دوم در برابر وین مثل لی‌لی‌پوتی‌ها در برابر «گالیور» جلوه می‌کنند و همین امر یک دستی فیلم را برهم زده است. گفت‌وگوهای پُر از طنّازی و ایجاز از نوع هاکس‌ی در اینجا نیز مثل زدنی‌اند. عنوان‌بندی درخشان فیلم نیز به یاد ماندنی است.

کشور تولیدکننده آمریکا

آهنگساز(موسیقی متن) جری گُلداسمیت

سال تولید ۱۹۷۰

محصول هوارد هاکس

کارگردان هاکس

فیلمنامه‌نویس لی براکت و برتن وول، برمبنای داستانی نوشته وول

فیلمبردار ویلیام کلوتیر

هنرپیشگان جان وین، خورخه ریوِرو، جنیفر اونیل، جک ایلم، ویکتور فرنچ، سوزانا دوزامانتس، کریس میچم، مایک هنری، دیوید هادلستن، بیل ویلیامز و ادوارد فاکنر.

نوع فیلم رنگی، 114 دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين) , فیلم وسترن ريولوبو (جان وين)
 


Share  تاریخ: 1392/06/17   مشاهده : 568
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  جمعه 7 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 90
»بازدیدهای دیروز : 741
» بازدید کل :417389
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا