صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   فیلم کلاسیک اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين)
کیفیت عالی دوبله  قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
قيمت 25000ریال
فیلم کلاسیک اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين)

عنوان فارسی    اسب خاکستری را بنگر

عنوان انگلیسی    Behold A Pale Horse

توضیحات    پس از پایان جنگ‌های داخلی اسپانیا "مانوئل آرتیگز" (پک)، رهبر چریک‌های اسپانیائی، به فرانسه تبعید می‌شود. بیست سال بعد، "پاکو" (آنجلتی)، پسری یازده ساله که پدرش را "وینولاس" (کوئین)، رئیس پلیس بی‌رحم اسپانیائی، اعدام کرده، مخفیانه نزد "مانوئل" می‌آید. "پاکو"، که می‌ٔاند "مانوئل" و پدرش دوشادوش هم جنگیده‌اند، سعی دارد تا او را متقاعد کند براش کشتن "وینولاس" به اسپانیا بازگردد، اما "مانوئل" که پس از آن همه مبارزه از همه چیز دل سرد شده، نمی‌پذیرد. سپس، "کارلوس" قاچاقچی (پلگرن) خبر می‌آورد که "پیلار" (داناک)، مادر "مانوئل" که سخت بیمار است می‌خواهد پسرش را ببیند. "مانوئل" که نمی‌داند "کارلوس" از مزدوران از بیمارستان‌های اسپانیا بورد. اما "پیلار"، که در بستر مرگ است و می‌داند "وینولاس" از مرگ او برای به دام انداختن پسرش استفاده خواهد کرد، در واپسین دم از "پدر فرانسیسکو" (شریف)، کشیش جوان می‌خواهد که "مانوئل" را مطلع کند. "پدر فرانسیسکو" که به این نتیجه رسیده وظیفه‌اش در برابر خدواند مقدم بر وظیفه در برابر دولت است، تصمیم می‌گیرد در راه زیارت لوردس، پیغام پیلار" را به پسرش برساند. "مانوئل" به هیچ کشیشی اعتماد ندارد، اما وقتی "پاکو"، "کارلوس" خیانتکار را شناسائی می‌کند، حرف "پدر فرانسیسکو" را می‌پذیرد. با این همه، تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی شده به اسپانیا باز گردد. "پاکو" هر چه می‌داند به "مانوئل" می‌گوید و او موفق می‌شود به بیمارستانی که مادرش در آن بستری شده، در آن‌جا "کارلوس" و "وینولاس" را می‌یابد و تصمیم می‌گیرد ابتدا "کارلوس" را بکشد. اما افراد "وینولاس"، "مانوئل" را می‌کشند. "وینولاس" در کار خود موفق می‌شود، اما از آن‌چه اتفاق‌ افتاده گیج و متحیر مانده است...
٭ فیلمی ناموفق از زینه‌مان که البته خط پیوندی با دیگر آثارش را در آن می‌شود ردیابی کرد: مردی تنها و مبارز، اسیر بحرانی ناشی از تعهد اخلاقی خودش می‌شود و اطرافیانش هیچ کمکی به او نمی‌کنند. بستر سیاسی اثر شعاری است و کنار دیگر مایه‌های آن‌جا می‌افتد (در همان سال‌ها اعتراف صریح به این‌که فیلم‌ساز قصد حمله به هیچ‌کس و هیچ نهادی، به‌خصوص کلیسای اسپانیا و فالانژها را نداشته، نیز باعث استقبال مردم عامه و منتقدان نمی‌شود). بهترین بازی فیلم را شریف مصری در نقش کشیشی اسپانیائی ارائه می‌دهد و بهترین صحنه فیلم، نماهای آغازین آن، از مستند پرآوازه فردریک روسیف فرانسوی، مردن در مادرید (۱۹۶۳) فراهم آمده است.

کشور تولیدکننده    آمریکا

آهنگساز(موسیقی متن)    موریس ژار.

سال تولید    ۱۹۶۳

محصول    فرد زینه‌مان

کارگردان    زینه‌مان

فیلمنامه‌نویس    ج. پ. میلر، برمبنای داستان کشتن یک موش در روز یکشنبه نوشته امریک پرسبرگر.

فیلمبردار    ژان بادال.

هنرپیشگان    گریگوری پک، آنتونی کوئین، عمر شریف، میلدرد داناک، ریمون پلگرن، پائولو استوپا، دانیلا روکا، کریستیان مارکوان، ماری‌تو آنجلتی و ضیاء محی‌الدین.

نوع فیلم    سیاه و سفید، ۱۲۱ دقیقه.


تگهاي راهنماي موتور جستجو:
اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين) , اسب كهر را بنگر (گري گروپك و آنتوني كوئين)
Share  تاریخ: 1392/06/16   مشاهده : 1408
 
    ویترین محصولات

   پربازدیدترین ها
سليمان و ملكه صبا (يول برينر) سليمان و ملكه صبا (يول برينر)
لیست صفحه پنجم لیست صفحه پنجم
فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود) فیلم کلاسیک قلعه عقابها (ریچارد برتون و کلینت ایستوود)
هركول و خدايان (استیو ریوز) هركول و خدايان (استیو ریوز)
لیست صفحه ششم لیست صفحه ششم
فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش) فیلم کلاسیک شاهزاده و گدا (الیور رید و راکوئل ولش)
لیست صفحه هفتم لیست صفحه هفتم
فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری) فیلم کلاسیک يكشنبه ها هرگز (ملینا مرکوری)
جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود) جوزي ولز ياغي (كلينت ايستوود)
فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين) فیلم وسترن كت بالو (جين فوندا و لي ماروين)
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  سه شنبه 29 اسفند 1402
»کل محصولات:  538
»بازدید های امروز : 17
»بازدیدهای دیروز : 23
» بازدید کل :413393
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا